Wbb, zamanında en çok ilgilendiğim sistemdi. Lisans gerektiren versiyonun ilk Almanca-Türkçe çevirisini de ben yapmıştım galiba. Tabi dosya lisanslı değildi
Haymac , HP zamanında Wbb'nin adı duyulunca millet icq'dan ekleyip benden dil dosyasını istiyordu, kimseye de vermemiştim
Daha sonraki versiyonlar piyasaya sürüldüğünüde, Woltlab'ın sahte mailini yapıp, lisanslıların hesapları araklamıştım

İçlerinden 1 tanesi çok uzun süre dayandı. Matthias'ın kulakları çınlasın

Adamın hesap sayesinde Woltlab'a bağlı tüm wbb yama ve dizayn sitelerine üye olup, her şeyi indirmiştim

Arşivlemiştim o zaman.
WBB iyidir güzeldir, HM-Portal da kurmuştum zamanında. Sade bir yapısı vardı, tabi şimdi ne hale getirdiler bilmiyorum.