• 26-08-2009, 20:25:31
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2007'den beri bakınıyorum. Ancak son 2-3 aydır, gözüm üstünde
  • 26-08-2009, 21:20:30
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    6 aydır PHP ile sevişiyoruz.
  • 26-08-2009, 21:44:21
    #39
    5 senedir filan ilgileniyorum
  • 26-08-2009, 21:45:49
    #40
    Üyeliği durduruldu
    AndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 aydır PHP ile sevişiyoruz.

    o kadar yakın olmaya gerek yok canım sende ne yaptın?
  • 26-08-2009, 22:14:53
    #41
    [KaDeSigN] adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kadar yakın olmaya gerek yok canım sende ne yaptın?
    Bu heyecanımı daha farklı anlatamazdım
  • 26-08-2009, 22:23:27
    #42
    PHP'ye başlıyacağım ama aklıma takılan bir soru var.

    PHP için matematik gereklimidir ?

    Birşey daha sormak istiyorum.Benim amacım php de veri girişi / düzenleme / silme yi öğrenmek.Zaten onları öğrendikten sonra az da olsa bir seviyeye gelmiş olurum sanırım.

    Şimdiden teşekkürler.
  • 26-08-2009, 22:30:59
    #43
    Üyeliği durduruldu
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PHP'ye başlıyacağım ama aklıma takılan bir soru var.

    PHP için matematik gereklimidir ?

    Birşey daha sormak istiyorum.Benim amacım php de veri girişi / düzenleme / silme yi öğrenmek.Zaten onları öğrendikten sonra az da olsa bir seviyeye gelmiş olurum sanırım.

    Şimdiden teşekkürler.
    Hayır Mert, bence matematik gerekli değildir. Ama mantık çok çok fazla gereklidir Yani yazacağın kodu mantıksal olarak kafanda yazdıktan sonra uygulamaya koyman gerekir bence.

    Zaten iyice haşır neşir oldukça direk oturduğun gibi yazabiliyosun
  • 26-08-2009, 22:32:52
    #44
    Alone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır Mert, bence matematik gerekli değildir. Ama mantık çok çok fazla gereklidir Yani yazacağın kodu mantıksal olarak kafanda yazdıktan sonra uygulamaya koyman gerekir bence.
    Zaten iyice haşır neşir oldukça direk oturduğun gibi yazabiliyosun
    matematik azda olsa gereklidir hatta baya sayfalma işlemleri yapparken vs işte gerekli oluyo
  • 26-08-2009, 22:40:10
    #45
    Matematik gereklidir veya gerekli değildir şeklinde bir kanıya varmak saçma. Ne yapacağına bağlı olarak değişir.