• 27-08-2009, 09:26:38
    #55
    1,5 aydır ilgilenmiyorum
  • 27-08-2009, 10:30:40
    #56
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    benim bi arkadaş script yazıyor ama döngüleri bilmiyor
  • 27-08-2009, 13:04:51
    #57
    2005'den bu yana ilgileniyorum. 4 yıl olmuş.
  • 27-08-2009, 13:12:08
    #58
    yaklaşık 2007 nin sonundan bu yana ..

    ama sadece ilgileniyorum pek bişi bildigimi söyleyemem =)
  • 27-08-2009, 14:39:16
    #59
    Dualwarior adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim bi arkadaş script yazıyor ama döngüleri bilmiyor
    o nasıl oluyor?
  • 27-08-2009, 18:34:46
    #60
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    by_crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o nasıl oluyor?
    tasarımını yapıyor.birde while ile veri listelemeyi ezberlemiş kodu yapıştırıyor.
  • 27-08-2009, 21:02:23
    #61
    toplasam adam gibi uğraşalı 3-5 ay olmuştur...
  • 27-08-2009, 21:10:15
    #62
    4 senedir.