• 26-08-2009, 13:04:18
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Lestat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1998'den beri...
    üstad siz basladiignizda php versiyon kaç vardi
  • 26-08-2009, 13:25:29
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2000 yılından beri ilgileniyorum.
  • 26-08-2009, 14:32:20
    #21
    2004 den beri aktif olarak.
  • 26-08-2009, 14:33:13
    #22
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2004 den beri aktif olarak.
    ne kadar aktifsin weblodır
  • 26-08-2009, 14:37:00
    #23
    pyromus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar aktifsin weblodır
    çok palavramos
  • 26-08-2009, 14:44:11
    #24
    Üyeliği durduruldu
    2004 yazından bu yana
  • 26-08-2009, 14:56:22
    #25
    PHP ile ilk tanışmamız 99 yılı son baharında olmuştu İlk karşılaştığımız günü dün gibi hatırlarım Koskoca 10 yılı devirdik birlikte... Nice 10 yıllara
  • 26-08-2009, 14:58:46
    #26
    son 1 yıldan beri kendi çapımda ilgileniyorum..
  • 26-08-2009, 15:07:27
    #27
    sdemirkeser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstad siz basladiignizda php versiyon kaç vardi
    PHP V3'tü o zamanlar. C++ ile uğraşırken kod dili yakın gelmişti. Direk takibe başladım.