sdemirkeser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üstad siz basladiignizda php versiyon kaç vardi
PHP V3'tü o zamanlar. C++ ile uğraşırken kod dili yakın gelmişti. Direk takibe başladım.