WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PHP'ye başlıyacağım ama aklıma takılan bir soru var.

PHP için matematik gereklimidir ?

Birşey daha sormak istiyorum.Benim amacım php de veri girişi / düzenleme / silme yi öğrenmek.Zaten onları öğrendikten sonra az da olsa bir seviyeye gelmiş olurum sanırım.

Şimdiden teşekkürler.
Hayır Mert, bence matematik gerekli değildir. Ama mantık çok çok fazla gereklidir Yani yazacağın kodu mantıksal olarak kafanda yazdıktan sonra uygulamaya koyman gerekir bence.

Zaten iyice haşır neşir oldukça direk oturduğun gibi yazabiliyosun