• 08-08-2009, 13:14:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    selamlar bir bot yazıyorum blogger a mail olarak eklendigi zaman başlıkta türkçe karakter hatası veriyor içerik düzgün sayfa charseti utf-8 çektigim site utf-8 mail gönderme charsetide utf-8 içerikler hepsi düzgün çıkıyor fakat başlıkta karakter hatası var bir türlü çözemedim..
  • 08-08-2009, 13:16:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    karakter hatasina örnek verirseniz daha açık olur sanirim
  • 08-08-2009, 13:19:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    http://botdenemesi.blogspot.com/
  • 08-08-2009, 13:26:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    tipine bakinca isoyu direk utf-8 kaydetmeye benziyor

    maile header da encoding ekliyor muusn
  • 08-08-2009, 13:28:42
    #5
    Üyeliği durduruldu
    karşı sitede utf-8 oldugundan cevirmedim mail için kullandım header ise
    $headers = 'MIME-Version: 1.0' . "\r\n";
    $headers .= 'Content-type: text/html; charset=utf-8' . "\r\n";
    mail("xx", $baslik, $gidecek,$headers);
  • 08-08-2009, 14:48:34
    #6
    Multibyte string fonksiyonları işini görebilir, farklı encodinglere sahip siteler arası çevirilerde hiç sorun yaşamadım şimdiye kadar..

    http://us2.php.net/manual/en/ref.mbstring.php
  • 08-08-2009, 15:21:24
    #7
    Misafir
    Sadece başlıkta değil yazılardada var
  • 08-08-2009, 18:26:23
    #8
    $headers .= 'MIME-Version: 1.0' . "\r\n";
    $headers .= 'Content-type: text/html; charset=utf-8' . "\r\n";
    mail("xx", $baslik, $gidecek,$headers);

    bu şekilde dene noktanın birini eksik yazmışın