selamlar bir bot yazıyorum blogger a mail olarak eklendigi zaman başlıkta türkçe karakter hatası veriyor içerik düzgün sayfa charseti utf-8 çektigim site utf-8 mail gönderme charsetide utf-8 içerikler hepsi düzgün çıkıyor fakat başlıkta karakter hatası var bir türlü çözemedim..