mail'i gönderme işlemini yapan php dosyamın kodları aynen aşağıdaki gibi.
arkadaşlar olabildiğince hızlı şekilde yardıma ihtiyacım var
şimdiden yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler..<?php
//formdan gelen bilgileri bu sayfaya çektik..
$adsoyad=$_POST['ad'];
$email=$_POST['Email'];
$telefon=$_POST['tel'];
$adres=$_POST['adres'];
$mesaj=$_POST['message'];
$emailadresi="a@mailingidecegiadres.com"; //kendi e-mail adresinizi yazin.
$emailkonusu="Iletisim Formu"; //gönderilen e-mailde konu olarak ne görünmesiniz
istiyorsaniz buraya onu yazin.
//bos alanlari kontrol ediyoruz..
if (empty($adsoyad) or empty($email) or empty($telefon) or empty($adres) or empty($mesaj)){ //burayi
kendinize göre çogaltabilirsiniz
print ('Lütfen bütün alanlari eksiksiz olarak doldurunuz. <br>'); //eger bos alan var ise gerekli uyari
mesaji.
print('<a href="javascript:history.back()">Form Sayfasina Geri Dön</a>'); //form sayfasina geri dönüs linki
}
//bos alan yok ise asagidan da e-mail gönderilecektir.
else {
$emailicerigi="
Bu e-mail www.mailingidecegiadres.com adresinden gönderilmistir.
Ad-Soyad: $adsoyad
E-mail: $email
Telefon: $telefon
Adre: $adres
Mesaj: $mesaj";
if(mail($emailadresi,$emailkonusu,$emailicerigi)){
print ('Mailiniz basarili bir sekilde gönderildi. Ilginizden dolayi tesekkürler.'); //bu uyari yazisida mail
gönderildiginde çikacaktir..
}
}
?>
ondan yapmadım.