arkadaşlar bir php iletişim formu hazırladım. form dört dörtlük çalışıyor ancak gönderilen e-mail içeriğinde bulunan türkçe karakterler görünmüyor. bunu nasıl halledebilirim.
mail'i gönderme işlemini yapan php dosyamın kodları aynen aşağıdaki gibi.
arkadaşlar olabildiğince hızlı şekilde yardıma ihtiyacım var

şimdiden yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler..
<?php
//formdan gelen bilgileri bu sayfaya çektik..
$adsoyad=$_POST['ad'];
$email=$_POST['Email'];
$telefon=$_POST['tel'];
$adres=$_POST['adres'];
$mesaj=$_POST['message'];
$emailadresi="a@mailingidecegiadres.com"; //kendi e-mail adresinizi yazin.
$emailkonusu="Iletisim Formu"; //gönderilen e-mailde konu olarak ne görünmesiniz
istiyorsaniz buraya onu yazin.
//bos alanlari kontrol ediyoruz..
if (empty($adsoyad) or empty($email) or empty($telefon) or empty($adres) or empty($mesaj)){ //burayi
kendinize göre çogaltabilirsiniz
print ('Lütfen bütün alanlari eksiksiz olarak doldurunuz. <br>'); //eger bos alan var ise gerekli uyari
mesaji.
print('<a href="javascript:history.back()">Form Sayfasina Geri Dön</a>'); //form sayfasina geri dönüs linki
}
//bos alan yok ise asagidan da e-mail gönderilecektir.
else {
$emailicerigi="
Bu e-mail www.mailingidecegiadres.com adresinden gönderilmistir.
Ad-Soyad: $adsoyad
E-mail: $email
Telefon: $telefon
Adre: $adres
Mesaj: $mesaj";
if(mail($emailadresi,$emailkonusu,$emailicerigi)){
print ('Mailiniz basarili bir sekilde gönderildi. Ilginizden dolayi tesekkürler.'); //bu uyari yazisida mail
gönderildiginde çikacaktir..
}
}
?>