sorunu şu şekilde açıklayayım. iletişim formunun olduğu bir html sayfası var. adı iletisim.html olsun. ondan bilgiler eksiksiz olarak giriliyor ve yukarıdaki kodlarla oluşan mail.php sayfasına gidiliyor. mail.php sayfası içerisinde iletisim.html'den bütün bilgiler eksiksiz olarak çekilip istediğim e-mail adresine gönderiliyor. üstelik gönderilen bilgilerde eksiksiz olarak gönderilmesi için if satırı bulunuyor php kodları arasında. iletişim formu sorunsuz çalışıyor bunda sorun yok ama istediğim e-mail adresine gelen bilgiler içerisinde türkçe karakterler görünmüyor. Mesela büyük i "İ" görünmüyor. sorun bu.