Sepet sisteminde kupon kodunun mantığı nedir? Kupon kodu uygulanınca ürünün adet fiyatını bir yüzdeye mi bölmem gerekir? Bunu nasıl bir tablo yapısında tutabilirim MYSQL'da? Yapı mantığını anlatabilirseniz çok sevinirim.
Ek olarak kupon kodu ile satın alınmış bir ürünün faturasını keserken, kupon kodu ile alındığı belirtilmeli midir? Yoksa direk indirimli fiyatı yazılıp sanki indirim yapılmamış gibi mi kesilmelidir? ( @MaliMevzuat; etiket için kusura bakmayınız, sormak ve emin olmak istedim
)Teşekkürler.