BySocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kupon kodları için bir tablo oluşturun ve status değeri verin.
Kullanıcı kupon kodu girdiği vakit status değeri 1 ise kupon kullandırtın 2 ise kullanılmış vs. dedirtin.
Ek olarak tabloya payment_id veya order_id gibi bir sütun daha girerek hangi ödeme de veya siparişte kullanılmış onun id değerini girin.
En basit olarak bu şekilde yapabilirsiniz.
Tablonun içinde yüzdelik indirim miktarınıda eklediğimi varsayarak kupon kodu kullanıldığı takdirde, ürünün yada ürünlerin ADET fiyatını yüzde işlemini sağlayarak gösteriyorum sanırım bu kadar değil mi? Aynı şekilde sanal posa iletilirkende yüzde işlemi yapılmış halini iletiyorum bu kadar sanırım.