Tablonun içinde yüzdelik indirim miktarınıda eklediğimi varsayarak kupon kodu kullanıldığı takdirde, ürünün yada ürünlerin ADET fiyatını yüzde işlemini sağlayarak gösteriyorum sanırım bu kadar değil mi? Aynı şekilde sanal posa iletilirkende yüzde işlemi yapılmış halini iletiyorum bu kadar sanırım.
Evet kupon kodu kullanılmış fiyatıyla beraber iletebilirsiniz ve tabloya da o şekilde kaydedin.
Zaten kupon kodu kullanılmışsa admin tarafında kontrol ettirip kupon kodsuz fiyatını vs. de çıkarıp yazdırabilirsiniz.