• 27-11-2017, 17:53:18
    #1
    Merhaba,
    Üye onay olduktan sonra kayıt için onay e-postası atıyorum ama burdaki sorunum html hazırlayıp içerisine php yazamıyorum bir türlü bunu nasıl çözebilirim.
    require("class.phpmailer.php");
                            $mail = new PHPMailer();
    
    $mail->IsSMTP();                                   // send via SMTP
    $mail->Host     = "mail.site.com"; // SMTP servers
    $mail->SMTPAuth = true;     // turn on SMTP authentication
    $mail->Username = "site.com";  // SMTP username
    $mail->Password = "sifre"; // SMTP password
    $mail->Port     = 587;
    $mail->CharSet = 'UTF-8';
    $mail->From     = "site@.com"; // smtp kullanýcý adýnýz ile ayný olmalý
    $mail->Fromname = "giden ismi";
    $mail->AddAddress("mail@hotmail.com","Ornek Isim");
    $mail->Subject  =  "E-evcil.com Üyelik Onay Kodu";
    $mail->Body = 'Buraya Html kodlar içerisine php ile uye adı ve belirlediğim değişkeni çekemiyorum html gelmiyor';
    $mail->IsHTML(true);
    if(!$mail->Send())
    {
        echo "Mesaj Gönderilemedi <p>";
        echo "Mailer Error: " . $mail->ErrorInfo;
        exit;
    }
    bu kısmı nasıl yapmalıyım acaba ?
  • 27-11-2017, 23:39:23
    #2
    Adalente adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Üye onay olduktan sonra kayıt için onay e-postası atıyorum ama burdaki sorunum html hazırlayıp içerisine php yazamıyorum bir türlü bunu nasıl çözebilirim.
    require("class.phpmailer.php"); $mail = new PHPMailer(); $mail->IsSMTP(); // send via SMTP $mail->Host = "mail.site.com"; // SMTP servers $mail->SMTPAuth = true; // turn on SMTP authentication $mail->Username = "site.com"; // SMTP username $mail->Password = "sifre"; // SMTP password $mail->Port = 587; $mail->CharSet = 'UTF-8'; $mail->From = "site@.com"; // smtp kullanýcý adýnýz ile ayný olmalý $mail->Fromname = "giden ismi"; $mail->AddAddress("mail@hotmail.com","Ornek Isim"); $mail->Subject = "E-evcil.com Üyelik Onay Kodu"; $mail->Body = 'Buraya Html kodlar içerisine php ile uye adı ve belirlediğim değişkeni çekemiyorum html gelmiyor'; $mail->IsHTML(true); if(!$mail->Send()) { echo "Mesaj Gönderilemedi <p>"; echo "Mailer Error: " . $mail->ErrorInfo; exit; }
    bu kısmı nasıl yapmalıyım acaba ?
    $mail->isHTML(true);
    $content = '<html> <head>
    <title>Üye Onay Mail </title>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
    <meta name="viewport" content="width=device-width"/>
    <style> css kosların </style>
    </head>
    <body> <b>Sayın </b> : <i>'.$adsoyad.'</i>
    gerisi ellerinden öper dostum :) Örnektir.
    </body> </html>';
    $mail->MsgHTML($content);
    $mail->Subject = "Üyeliğinizi Onaylamanız gerekiyor vs vs konu başlığı";
    $mail->send();
    Kolay gelsin iyi çalışmalar
  • 28-11-2017, 15:55:44
    #3
    D62 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    $mail->isHTML(true); $content = '<html> <head> <title>Üye Onay Mail </title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8"> <meta name="viewport" content="width=device-width"/> <style> css kosların </style> </head> <body> <b>Sayın </b> : <i>'.$adsoyad.'</i> gerisi ellerinden öper dostum Örnektir. </body> </html>'; $mail->MsgHTML($content); $mail->Subject = "Üyeliğinizi Onaylamanız gerekiyor vs vs konu başlığı"; $mail->send();
    Kolay gelsin iyi çalışmalar
    bende deneme yaptıum bu şekilde ama istediğimi alamadım deneyip bakıyorum. Teşekkürler
  • 28-11-2017, 17:08:05
    #4
    Adalente adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende deneme yaptıum bu şekilde ama istediğimi alamadım deneyip bakıyorum. Teşekkürler
    Yanlış bir işlem yapmışsınızdır bu örnek ile istediğinize zaten ulaşacaksınız.
    bizzat kendim de kullanıyorum e-bulten gönderme de sorunsuz çalışıyor yani
  • 29-11-2017, 17:10:49
    #5
    En sonunda çözdüm dediğiniz işlem çok işime yaradı.
    Gönderen kısmında Verdiğim isim yerine mail adresi çıkıyor bunu nasıl çözerim ?
    $mail->From = "no-reply@******l.com"; // smtp kullanýcý adýnýz ile ayný olmalý
    $mail->Fromname = "********.com";
    fromname çıkması lazım değilmi gönderen kısmında ?
    $mail->AddAddress($email,"******l.com");


    D62 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış bir işlem yapmışsınızdır bu örnek ile istediğinize zaten ulaşacaksınız.
    bizzat kendim de kullanıyorum e-bulten gönderme de sorunsuz çalışıyor yani
  • 29-11-2017, 17:18:17
    #6
    Ne Yapmak istiyorsunuz anlamadım ben ?



    Adalente adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En sonunda çözdüm dediğiniz işlem çok işime yaradı.
    Gönderen kısmında Verdiğim isim yerine mail adresi çıkıyor bunu nasıl çözerim ?
    $mail->From = "no-reply@******l.com"; // smtp kullanýcý adýnýz ile ayný olmalý
    $mail->Fromname = "********.com";
    fromname çıkması lazım değilmi gönderen kısmında ?
    $mail->AddAddress($email,"******l.com");
    $mail->SetFrom("adalente@mail.com", "Adalante"); // Mail gönderildiğinde gözükecek isim
    $mail->AddAddress("hedef@kisimail.com","gönderilen kişinin adı soyadı");
    $mail->Subject = "Üyeliğinizi Onaylamanız Gerekiyor vb vs başlık"; // Konu başlığı
    İşinizi çözecektir.
  • 30-11-2017, 10:40:54
    #7
    Mail Geldiğinde Gönderen kısmında gönderen mail çıkıyor onun yerine isim yazmak istiyorum

    Gönderen : R10.net Gibi


    D62 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne Yapmak istiyorsunuz anlamadım ben ?

    $mail->SetFrom("adalente@mail.com", "Adalante"); // Mail gönderildiğinde gözükecek isim $mail->AddAddress("hedef@kisimail.com","gönderilen kişinin adı soyadı"); $mail->Subject = "Üyeliğinizi Onaylamanız Gerekiyor vb vs başlık"; // Konu başlığı
    İşinizi çözecektir.
  • 30-11-2017, 15:40:23
    #8
    Adalente adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mail Geldiğinde Gönderen kısmında gönderen mail çıkıyor onun yerine isim yazmak istiyorum

    Gönderen : R10.net Gibi
    Hocam açıklamaları ile yazdım size zaten açıklamaları okumadınız mı , neyin ne olduğunun karşısına ek olarak ekledim zaten.
    mail-setFrom bu kısım sizi ilgilendiriyor ?