Adalente adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mail Geldiğinde Gönderen kısmında gönderen mail çıkıyor onun yerine isim yazmak istiyorum

Gönderen : R10.net Gibi
Hocam açıklamaları ile yazdım size zaten açıklamaları okumadınız mı , neyin ne olduğunun karşısına ek olarak ekledim zaten.
mail-setFrom bu kısım sizi ilgilendiriyor ?