Mail Geldiğinde Gönderen kısmında gönderen mail çıkıyor onun yerine isim yazmak istiyorum
Gönderen : R10.net Gibi
Hocam açıklamaları ile yazdım size zaten açıklamaları okumadınız mı , neyin ne olduğunun karşısına ek olarak ekledim zaten.
mail-setFrom bu kısım sizi ilgilendiriyor ?