Merhaba,
Üye onay olduktan sonra kayıt için onay e-postası atıyorum ama burdaki sorunum html hazırlayıp içerisine php yazamıyorum bir türlü bunu nasıl çözebilirim.
require("class.phpmailer.php"); $mail = new PHPMailer(); $mail->IsSMTP(); // send via SMTP $mail->Host = "mail.site.com"; // SMTP servers $mail->SMTPAuth = true; // turn on SMTP authentication $mail->Username = "site.com"; // SMTP username $mail->Password = "sifre"; // SMTP password $mail->Port = 587; $mail->CharSet = 'UTF-8'; $mail->From = "site@.com"; // smtp kullanýcý adýnýz ile ayný olmalý $mail->Fromname = "giden ismi"; $mail->AddAddress("mail@hotmail.com","Ornek Isim"); $mail->Subject = "E-evcil.com Üyelik Onay Kodu"; $mail->Body = 'Buraya Html kodlar içerisine php ile uye adı ve belirlediğim değişkeni çekemiyorum html gelmiyor'; $mail->IsHTML(true); if(!$mail->Send()) { echo "Mesaj Gönderilemedi <p>"; echo "Mailer Error: " . $mail->ErrorInfo; exit; }
bu kısmı nasıl yapmalıyım acaba ?
$mail->isHTML(true);
$content = '<html> <head>
<title>Üye Onay Mail </title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
<meta name="viewport" content="width=device-width"/>
<style> css kosların </style>
</head>
<body> <b>Sayın </b> : <i>'.$adsoyad.'</i>
gerisi ellerinden öper dostum :) Örnektir.
</body> </html>';
$mail->MsgHTML($content);
$mail->Subject = "Üyeliğinizi Onaylamanız gerekiyor vs vs konu başlığı";
$mail->send();
Kolay gelsin iyi çalışmalar