Merhaba,
Üye onay olduktan sonra kayıt için onay e-postası atıyorum ama burdaki sorunum html hazırlayıp içerisine php yazamıyorum bir türlü bunu nasıl çözebilirim.
require("class.phpmailer.php");
                        $mail = new PHPMailer();

$mail->IsSMTP();                                   // send via SMTP
$mail->Host     = "mail.site.com"; // SMTP servers
$mail->SMTPAuth = true;     // turn on SMTP authentication
$mail->Username = "site.com";  // SMTP username
$mail->Password = "sifre"; // SMTP password
$mail->Port     = 587;
$mail->CharSet = 'UTF-8';
$mail->From     = "site@.com"; // smtp kullanýcý adýnýz ile ayný olmalý
$mail->Fromname = "giden ismi";
$mail->AddAddress("mail@hotmail.com","Ornek Isim");
$mail->Subject  =  "E-evcil.com Üyelik Onay Kodu";
$mail->Body = 'Buraya Html kodlar içerisine php ile uye adı ve belirlediğim değişkeni çekemiyorum html gelmiyor';
$mail->IsHTML(true);
if(!$mail->Send())
{
    echo "Mesaj Gönderilemedi <p>";
    echo "Mailer Error: " . $mail->ErrorInfo;
    exit;
}
bu kısmı nasıl yapmalıyım acaba ?