• 26-12-2013, 21:44:27
    #10
    Hocam her karakterin ozel kullanim amaci var yani. Hic bir sekilde zannetmiyorum eger noktali virgul ile sikinti yasadiginiz satirlar varsa yardimci oluruz da bu u yapmak icin ozel sunucuda gerekir sanirim.
  • 26-12-2013, 21:46:37
    #11
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde aklıma bu geldi
    <?

    echo "içerik1"
    ."içerik 2"
    ."vs"
    ."vs"
    ."vs"
    ."vs";

    ?>
    yok buda değil ( Ali Ağaoğlu gibi oldum Allah sonumuzu benzetmesin ) sadece echo olarak düşünmeyin fonksiyon yazdığımda da ; kullanmadan satırı kapatabilmem lazım
  • 27-12-2013, 13:19:37
    #12
    MaviTm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    noktalı virgül koymadan php yazımını kapatabilirsin

    <?=$degisken?>
    <?php echo $degisken?>
    <?='Ssdsdfsdfsf'?>
    <?php echo 'Ssdsdfsdfsf'?>
    arkadaş güzel bir yere parmak basmış ama değer görmemiş php'de tek func varsa veya son func.sa noktalı virgül koymak zorunda değilsin.her değişkeni ; ile kapamak yerine php tagı ile açıp kapayabilirsin hocam senin için bu kadar önemliyse.

    <?php
    $degisken = "naber"
    ?>
    <?php
    echo $degisken
    ?>
  • 27-12-2013, 14:21:10
    #13
    syntax yapısına göre mümkün değil. hocam bence siz tam olarak ne yapmak istediğinizi söyleyin, ona göre fikir üretelim. çünkü ";" kullanmak istemiyorum demenizin sebebini anlayamadım açıkcası.

    muhtemelen yapmak istediğinizin alternatifi vardır.
  • 27-12-2013, 15:02:32
    #14
    Reveloper
    @MaviTM nin dediği gibi

    <?php
    $degisken="selaam";
    ?>
    <?=$degisken?>

    ama bildiğiniz üzere php c++ üzerinden yönetilen bir sistem c++ kurallarına aykırı oluyor bu seferde içerden(c++ php kütüphanesinin temelinden) bir kod değişikliği olursa belki olur
  • 27-12-2013, 17:38:52
    #15
    satır sonunun geldigini gösterir ve c mimarisinde böyle kullanılmak zorundadır.
  • 28-12-2013, 18:25:53
    #16
    OzgurX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş güzel bir yere parmak basmış ama değer görmemiş php'de tek func varsa veya son func.sa noktalı virgül koymak zorunda değilsin.her değişkeni ; ile kapamak yerine php tagı ile açıp kapayabilirsin hocam senin için bu kadar önemliyse.

    <?php
    $degisken = "naber"
    ?>
    <?php
    echo $degisken
    ?>
    Teşekkür ederim hocam bu aklıma gelmemişti tam olarak istediğimi karşılamasada sanırım biraz daha yapmak istediğime yakınlaştırır beni..


    fatihsarac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    syntax yapısına göre mümkün değil. hocam bence siz tam olarak ne yapmak istediğinizi söyleyin, ona göre fikir üretelim. çünkü ";" kullanmak istemiyorum demenizin sebebini anlayamadım açıkcası.

    muhtemelen yapmak istediğinizin alternatifi vardır.
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @MaviTM nin dediği gibi

    <?php
    $degisken="selaam";
    ?>
    <?=$degisken?>

    ama bildiğiniz üzere php c++ üzerinden yönetilen bir sistem c++ kurallarına aykırı oluyor bu seferde içerden(c++ php kütüphanesinin temelinden) bir kod değişikliği olursa belki olur
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satır sonunun geldigini gösterir ve c mimarisinde böyle kullanılmak zorundadır.
    Arkadaşlar cevaplarınız için hepinize teşekkür ederim aslında yapmak istediğim şey şu ; hepinizin malumu ioncube yeterli şifreleme yapamadığı için sıkıntı büyük kendi şifreleme sistemimi kurmaya çalışıyorum ve yazdığım satırların göz ile yorumlanmaması için yani sadece sunucunun alıp çat diye okuyabilmesi ama kullanıcı açtığında kodları direk yorumlayamaması için tüm kodları tek satıra indirmek derdim. virgülün bu konudaki sıkıntısını ne demek istediğim arkadaşlar anlayacktır. Ama hepizinde söylediği gibi sanırım bu konuda standart dışına çıkmak pek mümkün değil. Baştanda bunu tahmin ediyordum ama bir umut demiştim tekrar tüm cevaplar için teşekkürler..
  • 28-12-2013, 18:32:15
    #17
    Big_Turk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar cevaplarınız için hepinize teşekkür ederim aslında yapmak istediğim şey şu ; hepinizin malumu ioncube yeterli şifreleme yapamadığı için sıkıntı büyük kendi şifreleme sistemimi kurmaya çalışıyorum ve yazdığım satırların göz ile yorumlanmaması için yani sadece sunucunun alıp çat diye okuyabilmesi ama kullanıcı açtığında kodları direk yorumlayamaması için tüm kodları tek satıra indirmek derdim. virgülün bu konudaki sıkıntısını ne demek istediğim arkadaşlar anlayacktır. Ama hepizinde söylediği gibi sanırım bu konuda standart dışına çıkmak pek mümkün değil. Baştanda bunu tahmin ediyordum ama bir umut demiştim tekrar tüm cevaplar için teşekkürler..
    Zaten kırmak isteyen kişi noktalı virgül yerine koyduğunuz diğer belirteci de anlayacaktır hocam. Başka bir yol düşünmek lazım.
  • 28-12-2013, 20:10:20
    #18
    evet kırmak isteyen malesef her türlü önüne geçilemez şekilde kırıyor fakat ben şu anda burda mantığı açıkladım ve yarım yamalak php bilgisi olmayan bir lamer satır onundaki benim belirlediğim bir karakteri gördüğünde bunu anlamayabilir..

    Neyse tüm cevaplar için çok teşekkür ederim arkadaşlar zaman ayırıp cevaplamanız bile nezaket örneğidir. Hepinize iyi forumlar..