MaviTm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
noktalı virgül koymadan php yazımını kapatabilirsin

<?=$degisken?>
<?php echo $degisken?>
<?='Ssdsdfsdfsf'?>
<?php echo 'Ssdsdfsdfsf'?>
arkadaş güzel bir yere parmak basmış ama değer görmemiş php'de tek func varsa veya son func.sa noktalı virgül koymak zorunda değilsin.her değişkeni ; ile kapamak yerine php tagı ile açıp kapayabilirsin hocam senin için bu kadar önemliyse.

<?php
$degisken = "naber"
?>
<?php
echo $degisken
?>