Arkadaşlar cevaplarınız için hepinize teşekkür ederim aslında yapmak istediğim şey şu ; hepinizin malumu ioncube yeterli şifreleme yapamadığı için sıkıntı büyük kendi şifreleme sistemimi kurmaya çalışıyorum ve yazdığım satırların göz ile yorumlanmaması için yani sadece sunucunun alıp çat diye okuyabilmesi ama kullanıcı açtığında kodları direk yorumlayamaması için tüm kodları tek satıra indirmek derdim. virgülün bu konudaki sıkıntısını ne demek istediğim arkadaşlar anlayacktır. Ama hepizinde söylediği gibi sanırım bu konuda standart dışına çıkmak pek mümkün değil. Baştanda bunu tahmin ediyordum ama bir umut demiştim

tekrar tüm cevaplar için teşekkürler..
Zaten kırmak isteyen kişi noktalı virgül yerine koyduğunuz diğer belirteci de anlayacaktır hocam. Başka bir yol düşünmek lazım.