• 25-11-2013, 21:33:21
    #1
    Merhaba takıldığım bir nokta var doktor,admin,üye tablolarım var ve klasör sisteminde hepsinin de dosyaları kendi klasörlerinde bunların girişlerini tek bir login sayfasından yapmak istiyorum.Aklıma üst bir selectbox koymak ve doktor secili ise onda arasın öyle bir yöntem geldi, bu etkili bir yöntem değil. rütbeleme sistemim var admin 1 doktor 2 üye 3 tabloları birbiriyleriyle birleştirsek yapsam sessionlara bilgilerini taşımam lazım o nasıl olucak onu çözemedim.

    Tek kullanici için örneğin
     $kadi=p("kadi");
                  $sifre=p("sifre");
                  $query=query("SELECT * FROM  admin  WHERE  adminkul='$kadi' && adminsifre='$sifre' && adminrutbe='0'");
                   if (mysql_affected_rows()) {
                        $row=row($query);
                        $session=array(
                          "login"=>true,
                          "adminid"=>$row["adminid"],
                          "adminrutbe"=>$row["adminrutbe"],
                          "adminkul"=>$row['adminkul'],   
                          );
                     session_olustur($session);
                     go(URL."admin");//Admin klasörüne gidiyor.
                    }else{
                         echo ' <h4 class=" ">Lütfen bilgilerini kontrol ediniz .</h4>';
                          header("refresh:1; url=login.php");
                     }
  • 25-11-2013, 21:35:01
    #2
    Giris yapinca 3 şekilde sorgulattir hangine uyuyorsa ona yonlendir

    GT-I9300 Cihazımdan tapatalk aracılığıyla gönderildi.
  • 25-11-2013, 21:36:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sRc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba takıldığım bir nokta var doktor,admin,üye tablolarım var ve klasör sisteminde hepsinin de dosyaları kendi klasörlerinde bunların girişlerini tek bir login sayfasından yapmak istiyorum.Aklıma üst bir selectbox koymak ve doktor secili ise onda arasın öyle bir yöntem geldi, bu etkili bir yöntem değil. rütbeleme sistemim var admin 1 doktor 2 üye 3 tabloları birbiriyleriyle birleştirsek yapsam sessionlara bilgilerini taşımam lazım o nasıl olucak onu çözemedim.

    Tek kullanici için örneğin
     $kadi=p("kadi");
                  $sifre=p("sifre");
                  $query=query("SELECT * FROM  admin  WHERE  adminkul='$kadi' && adminsifre='$sifre' && adminrutbe='0'");
                   if (mysql_affected_rows()) {
                        $row=row($query);
                        $session=array(
                          "login"=>true,
                          "adminid"=>$row["adminid"],
                          "adminrutbe"=>$row["adminrutbe"],
                          "adminkul"=>$row['adminkul'],   
                          );
                     session_olustur($session);
                     go(URL."admin");//Admin klasörüne gidiyor.
                    }else{
                         echo ' <h4 class=" ">Lütfen bilgilerini kontrol ediniz .</h4>';
                          header("refresh:1; url=login.php");
                     }
    neden her 3 ü için ayrı ayrı tablolar tutuyorsunuz?

    üye_tipi diye bir field ekleyin tek tabloya

    1 olanlar admin
    2 olanlar doktor
    3 olanlar normal üye

    olsun.
  • 25-11-2013, 21:40:42
    #4
    spider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden her 3 ü için ayrı ayrı tablolar tutuyorsunuz?

    üye_tipi diye bir field ekleyin tek tabloya

    1 olanlar admin
    2 olanlar doktor
    3 olanlar normal üye

    olsun.
    Bilgiler çok karışacak ondan tek tabloda yapmak mantıklı geliyor ama veri tabanı daha düzenli olur ayrı yaparsam verilere ulaşma açısından tek tabloda daha iyi tabi. field bakıyorum.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:40:42 -->-> Daha önceki mesaj 21:40:09 --

    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giris yapinca 3 şekilde sorgulattir hangine uyuyorsa ona yonlendir

    GT-I9300 Cihazımdan tapatalk aracılığıyla gönderildi.
    yazdığım kodu 3 farkı şekilde yaz mı diyorsunuz hocam
  • 25-11-2013, 21:43:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sRc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgiler çok karışacak ondan tek tabloda yapmak mantıklı geliyor ama veri tabanı daha düzenli olur ayrı yaparsam verilere ulaşma açısından tek tabloda daha iyi tabi. field bakıyorum.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:40:42 -->-> Daha önceki mesaj 21:40:09 --



    yazdığım kodu 3 farkı şekilde yaz mı diyorsunuz hocam
    hocam tek tablo iyidir. sen beni dinle.

    üye bilgilerini mutlaka tek tabloda tut.
  • 25-11-2013, 22:10:40
    #6
    spider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tek tablo iyidir. sen beni dinle.

    üye bilgilerini mutlaka tek tabloda tut.

    hocam peki klasöre göre yönlendirmeyi de yapabilirim heralde
  • 25-11-2013, 22:38:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sRc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam peki klasöre göre yönlendirmeyi de yapabilirim heralde
    tabki üye girişi yaptıktan sonra yapmanız gereken şu

    $uyetip = DBDENGELENUYETİPİ;
    switch ($uyetip) {
       case 0:
            redirect admin klasoru;
             break;
       case 1:
            redirect doktor klasoru;
             break;
       case 2:
            redirect uye klasoru;
             break;
    
    }