sRc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba takıldığım bir nokta var doktor,admin,üye tablolarım var ve klasör sisteminde hepsinin de dosyaları kendi klasörlerinde bunların girişlerini tek bir login sayfasından yapmak istiyorum.Aklıma üst bir selectbox koymak ve doktor secili ise onda arasın öyle bir yöntem geldi, bu etkili bir yöntem değil. rütbeleme sistemim var admin 1 doktor 2 üye 3 tabloları birbiriyleriyle birleştirsek yapsam sessionlara bilgilerini taşımam lazım o nasıl olucak onu çözemedim.

Tek kullanici için örneğin
 $kadi=p("kadi");
              $sifre=p("sifre");
              $query=query("SELECT * FROM  admin  WHERE  adminkul='$kadi' && adminsifre='$sifre' && adminrutbe='0'");
               if (mysql_affected_rows()) {
                    $row=row($query);
                    $session=array(
                      "login"=>true,
                      "adminid"=>$row["adminid"],
                      "adminrutbe"=>$row["adminrutbe"],
                      "adminkul"=>$row['adminkul'],   
                      );
                 session_olustur($session);
                 go(URL."admin");//Admin klasörüne gidiyor.
                }else{
                     echo ' <h4 class=" ">Lütfen bilgilerini kontrol ediniz .</h4>';
                      header("refresh:1; url=login.php");
                 }
neden her 3 ü için ayrı ayrı tablolar tutuyorsunuz?

üye_tipi diye bir field ekleyin tek tabloya

1 olanlar admin
2 olanlar doktor
3 olanlar normal üye

olsun.