spider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden her 3 ü için ayrı ayrı tablolar tutuyorsunuz?

üye_tipi diye bir field ekleyin tek tabloya

1 olanlar admin
2 olanlar doktor
3 olanlar normal üye

olsun.
Bilgiler çok karışacak ondan tek tabloda yapmak mantıklı geliyor ama veri tabanı daha düzenli olur ayrı yaparsam verilere ulaşma açısından tek tabloda daha iyi tabi. field bakıyorum.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:40:42 -->-> Daha önceki mesaj 21:40:09 --

PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Giris yapinca 3 şekilde sorgulattir hangine uyuyorsa ona yonlendir

GT-I9300 Cihazımdan tapatalk aracılığıyla gönderildi.
yazdığım kodu 3 farkı şekilde yaz mı diyorsunuz hocam