neden her 3 ü için ayrı ayrı tablolar tutuyorsunuz?
üye_tipi diye bir field ekleyin tek tabloya
1 olanlar admin
2 olanlar doktor
3 olanlar normal üye
olsun.
Bilgiler çok karışacak ondan tek tabloda yapmak mantıklı geliyor ama veri tabanı daha düzenli olur ayrı yaparsam verilere ulaşma açısından tek tabloda daha iyi tabi. field bakıyorum.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:40:42 -->-> Daha önceki mesaj 21:40:09 --
Giris yapinca 3 şekilde sorgulattir hangine uyuyorsa ona yonlendir
GT-I9300 Cihazımdan tapatalk aracılığıyla gönderildi.
yazdığım kodu 3 farkı şekilde yaz mı diyorsunuz hocam