Bilgiler çok karışacak ondan tek tabloda yapmak mantıklı geliyor ama veri tabanı daha düzenli olur ayrı yaparsam verilere ulaşma açısından tek tabloda daha iyi tabi. field bakıyorum.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:40:42 -->-> Daha önceki mesaj 21:40:09 --
yazdığım kodu 3 farkı şekilde yaz mı diyorsunuz hocam
hocam tek tablo iyidir. sen beni dinle.
üye bilgilerini mutlaka tek tabloda tut.