forumumda headere mesela bir buton koycam, o butona tıklandığında ses çıkacak. Sitede açık olanlar bu sesi duyacak. Biz arkadaşlarla sohbet ediyoruz da bazen unutuyoruz yeni mesaj gelince böyle bir uyarı koyup bassak iyi olur diye düşündüm
7
●3.437
<head>
<script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.9.1/jquery.min.js"></script>
<script type="text/javascript">
function loadLog()
{$.ajax( {
url:"1.php",
cache:false,
success: function(sonuc) {
$('#durum').html(sonuc);
}
} ) }
;
$(document).ready(function() {
setInterval (loadLog, 3000);
});
</script>
</head><body>
<div id="durum"></div>
</body>1.php dosyası içinede şu kodu ekleyeceksin. Tabii 1.php dosyasını vbulletine göre ayarlayıp, login olan kişiye yeni pm gelmiş mi gelmemiş mi onu check ettireceksin. Mesaj gelmiş ise çıktısı şöyle bişey olacak 1.php'nin.<audio autoplay > <source src="notify.ogg" type="audio/ogg"> <source src="notify.mp3" type="audio/mpeg"> <source src="notify.wav" type="audio/wav"> </audio>