Arkadaşlar benim bir forum sitem var vbulletin.
forumumda headere mesela bir buton koycam, o butona tıklandığında ses çıkacak. Sitede açık olanlar bu sesi duyacak. Biz arkadaşlarla sohbet ediyoruz da bazen unutuyoruz yeni mesaj gelince böyle bir uyarı koyup bassak iyi olur diye düşündüm