Arkadaşlar Merhaba.
.asp ile yaptığım bir siteye otomatik mail gönderimi yapamıyorum.
yani .asp mantığında biraz sorunlu oluyor.
Php de belirtilen saatte sayfa otomatik kendi kendine mail gödnerebilir mi?
gönderirse nasıl yapabilirim acaba?
Otomatik Doğum Günü Maili Gönderme
15
●11.578
- 10-12-2007, 00:10:22
- 10-12-2007, 15:00:38tamam anladım peki sunucudan zamanlanmış görev gibi birşey ekleyip her gün saat 00:00 da otomatik olarak o sayfayı çağırmam mümkün mü?
- 10-12-2007, 20:58:32Üyeliği durdurulduCRON ile herhangi bir PHP dosyasını istediğin bir zamanda otomatik olarak çalıştırılmasını sağlayabilirsin.
HTML Basix - creating a crontab entry adresinden online olarak CRON komutu oluşturabilirsin. - 11-12-2007, 04:36:15hmm plesk panelde yok mu veya msdos dan yapabilirmiyim ?
cron un ne olduğunu hiç bilmiyorum. - 11-12-2007, 07:55:00Üyeliği durduruldu
- 11-12-2007, 20:45:35Üyeliği durdurulduCronjob.de - Kostenlose Cronjobs / Crontab
şöyle bi site de var uzaktan cron yapan. - 11-12-2007, 21:16:45tamam peki otomatik bir sayfayı çağırması için nasıl bir komut yazmam gerekiyor buraya ?