Konu
Otomatik Doğum Günü Maili Gönderme
11-12-2007, 04:36:15
#6
LineBilisim
hmm plesk panelde yok mu veya msdos dan yapabilirmiyim ?
cron un ne olduğunu hiç bilmiyorum.