Arkadaşlar Merhaba.
.asp ile yaptığım bir siteye otomatik mail gönderimi yapamıyorum.
yani .asp mantığında biraz sorunlu oluyor.
Php de belirtilen saatte sayfa otomatik kendi kendine mail gödnerebilir mi?
gönderirse nasıl yapabilirim acaba?