bu scripti her gece 12'de çalıştıracağına, bağlantı dosyana include etsen de her ziyaretçi girdiğinde çalıştırılsa daha mantıklı ve kolay olmaz mı?
tabi adam başı 1 kez mail gönderilmesini sağlarsın kodlarla.
Otomatik Doğum Günü Maili Gönderme
15
●11.578
- 12-12-2007, 17:54:27kodlarla herkese bir kez mail göndermesini sağlayamadım. her ziyaretçi için bir kez mail gidiyor. ayrıca bağlantı dosyasına include ettiğimde sistemi biraz yavaşlatacak. Bu sadece doğum günü mailleri olmayacak.
Örneğin belirli tarihlerde tüm üyelerime mail atacağım. (Bayramlarda, Kandillerde vs.) buda sistemin çok daha fazla yavaşlayacağını gösterir.
bunun için bana bu cron ayarı yeterli çalışıyorsa eğer.
her gün bir kez o dosyayı çalıştırabilse otomatik olarak hiçbir sorunum kalmıyor. - 13-12-2007, 03:41:12ben o kodları sisteme değilde ayrı bir sayfada belirli saatlerde çalıştırılmasını istiyorum.
bu mümkün değil mi? - 13-12-2007, 04:21:11bana o olsa yeterli. cron ile her gün belirli saatlerde o dosyayı çalıştırabilsem sorunum kalmıyor.
bunu yapabilirsem minnettar kalırım size.