• 12-12-2007, 05:14:26
    #10
    Kurumsal PLUS
    bu scripti her gece 12'de çalıştıracağına, bağlantı dosyana include etsen de her ziyaretçi girdiğinde çalıştırılsa daha mantıklı ve kolay olmaz mı?

    tabi adam başı 1 kez mail gönderilmesini sağlarsın kodlarla.
  • 12-12-2007, 17:54:27
    #11
    kodlarla herkese bir kez mail göndermesini sağlayamadım. her ziyaretçi için bir kez mail gidiyor. ayrıca bağlantı dosyasına include ettiğimde sistemi biraz yavaşlatacak. Bu sadece doğum günü mailleri olmayacak.
    Örneğin belirli tarihlerde tüm üyelerime mail atacağım. (Bayramlarda, Kandillerde vs.) buda sistemin çok daha fazla yavaşlayacağını gösterir.
    bunun için bana bu cron ayarı yeterli çalışıyorsa eğer.
    her gün bir kez o dosyayı çalıştırabilse otomatik olarak hiçbir sorunum kalmıyor.
  • 12-12-2007, 19:29:03
    #12
    Kurumsal PLUS
    ben doğum gününden bahsediyorum. tek bir sorguyla doğum günü olanlara mail yollatabilirsin, o kadar sorgunun arasında tek bir doğum günü sorgusu anlaşılmaz bile.
  • 13-12-2007, 03:41:12
    #13
    ben o kodları sisteme değilde ayrı bir sayfada belirli saatlerde çalıştırılmasını istiyorum.
    bu mümkün değil mi?
  • 13-12-2007, 04:11:47
    #14
    Kurumsal PLUS
    o şekilde dedikleri gibi cronjob la olur ama, fazladan iş çıkmış olur. o yüzden söyledim.
  • 13-12-2007, 04:21:11
    #15
    bana o olsa yeterli. cron ile her gün belirli saatlerde o dosyayı çalıştırabilsem sorunum kalmıyor.
    bunu yapabilirsem minnettar kalırım size.
  • 18-12-2007, 18:27:49
    #16
    arkadaşlar bilen kimse yok mu acaba?