Konu
Otomatik Doğum Günü Maili Gönderme
13-12-2007, 04:21:11
#15
LineBilisim
bana o olsa yeterli. cron ile her gün belirli saatlerde o dosyayı çalıştırabilsem sorunum kalmıyor.
bunu yapabilirsem minnettar kalırım size.