bu scripti her gece 12'de çalıştıracağına, bağlantı dosyana include etsen de her ziyaretçi girdiğinde çalıştırılsa daha mantıklı ve kolay olmaz mı?

tabi adam başı 1 kez mail gönderilmesini sağlarsın kodlarla.