Konu
Otomatik Doğum Günü Maili Gönderme
12-12-2007, 05:14:26
#10
Bartuc
Kurumsal PLUS
bu scripti her gece 12'de çalıştıracağına, bağlantı dosyana include etsen de her ziyaretçi girdiğinde çalıştırılsa daha mantıklı ve kolay olmaz mı?
tabi adam başı 1 kez mail gönderilmesini sağlarsın kodlarla.