Mantıklı değıl zaten yaptığın sadece web ıçın kullanıyosan ıhtıyaıcna göre uygun sunucuya geçeceksın eğer makına sana aıtsede barındırma ücretı ödemeyeceksın makıneyı pasıf hale alacaksın nıye ortak arıyorsun onu anlamadım
Her hosting her sunucuda barındırılmıyor.
Benim projelerim'de ona göre oluyor.
Hosting almaya kalksam zaten aynı rakamları hem ödeyeceğim, ayrıca hosting işlerini başka firmalardan aldığımda kesinti v.s sorunları yaşadım daha önce bu yüzden o şekilde kullanım yapmıyorum hocam.