Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ozaman sadece web ıçın kullandığım ıçın bana epey yük oluyor cümlesını kendın taca çıkartıyorsun,
Kardeşim parasında değilim, gene veririm ben aylardan beri veriyorum zaten bu rakamları. Benim istediğim şey bu sunucu'nun tamamını ben kullanamıyorum boşu boşuna o parayı aylık ödeyene kadar en azından bir kısmını biriyle ortak kullanım yapayım hem ihtiyacı olan kişinin işi görülmüş olsun hemde benim sunucu masrafım hafiflesin.