Mantıklı değıl zaten yaptığın sadece web ıçın kullanıyosan ıhtıyaıcna göre uygun sunucuya geçeceksın eğer makına sana aıtsede barındırma ücretı ödemeyeceksın makıneyı pasıf hale alacaksın nıye ortak arıyorsun onu anlamadım