• 07-06-2013, 00:05:10
    #1
    2x Intel® Xeon® E5-2430
    1024 MB Ram
    40 GB Harddisk
    Limitsiz Trafik/Paylaşimsiz
    10 Gbit Bağlantı / Paylaşimsiz
    Windows Server
    İngiltere Lokasyon

    45 TL

    Link Burada

    2x Intel® Xeon® E5-2430
    2048 MB Ram
    60 GB Harddisk
    Limitsiz Trafik
    10 Gbit Bağlantı / Paylaşimsiz
    Windows Server
    İngiltere Lokasyon

    65 TL


    2x Intel® Xeon® E5-2430
    3072 MB Ram
    80 GB Harddisk
    Limitsiz Trafik
    10 Gbit Bağlantı / Paylaşimsiz
    Windows Server
    İngiltere Lokasyon

    85 TL


    2x Intel® Xeon® E5-2430
    4096 MB Ram
    100 GB Harddisk
    Limitsiz Trafik
    10 Gbit Bağlantı / Paylaşimsiz
    Windows Server
    İngiltere Lokasyon

    105 TL

    Memnun Kalmazsanız 7 Gün İçerisinde Paraniz Geri iade Koşulsuz şartsız
    www.sunucumburada.com
  • 07-06-2013, 00:06:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    SunucumBurada adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2x Intel® Xeon® E5-2430
    1024 MB Ram
    40 GB Harddisk
    Limitsiz Trafik/Paylaşimsiz
    10 Gbit Bağlantı / Paylaşimsiz
    Windows Server
    İngiltere Lokasyon

    45 TL

    Link Burada

    2x Intel® Xeon® E5-2430
    2048 MB Ram
    60 GB Harddisk
    Limitsiz Trafik
    10 Gbit Bağlantı / Paylaşimsiz
    Windows Server
    İngiltere Lokasyon

    65 TL


    2x Intel® Xeon® E5-2430
    3072 MB Ram
    80 GB Harddisk
    Limitsiz Trafik
    10 Gbit Bağlantı / Paylaşimsiz
    Windows Server
    İngiltere Lokasyon

    85 TL


    2x Intel® Xeon® E5-2430
    4096 MB Ram
    100 GB Harddisk
    Limitsiz Trafik
    10 Gbit Bağlantı / Paylaşimsiz
    Windows Server
    İngiltere Lokasyon

    105 TL

    Memnun Kalmazsanız 7 Gün İçerisinde Paraniz Geri iade Koşulsuz şartsız
    www.sunucumburada.com
    ***** tema hayırlı işler .
  • 07-06-2013, 00:08:41
    #3
    Teşekkurler Akobilisim Sanada hayırlı işler Bol Musteriler dileğiyle
  • 07-06-2013, 01:10:21
    #4
    AkoBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ***** tema hayırlı işler .
    Artık bu temayı kullanmaya utanır olduk.

    Merak ediyorum lisanslı biçimde sadece biz mi kullanıyoruz diye

    Bu arada hayırlı satışlar.
  • 07-06-2013, 01:15:46
    #5
    SerhatCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık bu temayı kullanmaya utanır olduk.

    Merak ediyorum lisanslı biçimde sadece biz mi kullanıyoruz diye

    Bu arada hayırlı satışlar.
    Aynen öyle.

    @akobilişim çok rahatsızsan hayrına al lisanslısınıda sektöre yeni giren birinine yardımcı olmuş olursun.