AkoBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
***** tema hayırlı işler .
Artık bu temayı kullanmaya utanır olduk.

Merak ediyorum lisanslı biçimde sadece biz mi kullanıyoruz diye

Bu arada hayırlı satışlar.