SerhatCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık bu temayı kullanmaya utanır olduk.

Merak ediyorum lisanslı biçimde sadece biz mi kullanıyoruz diye

Bu arada hayırlı satışlar.
Aynen öyle.

@akobilişim çok rahatsızsan hayrına al lisanslısınıda sektöre yeni giren birinine yardımcı olmuş olursun.