Konu
Ultima Online Sunucuları
07-06-2013, 01:15:46
#5
MahsumCelik
SerhatCetin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Artık bu temayı kullanmaya utanır olduk.
Merak ediyorum lisanslı biçimde sadece biz mi kullanıyoruz diye
Bu arada hayırlı satışlar.
Aynen öyle.
@akobilişim çok rahatsızsan hayrına al lisanslısınıda sektöre yeni giren birinine yardımcı olmuş olursun.