Arkadaşlar 3 saattir arıyorum ama half life server kurumu ile ilgili bilgi yok internette bana bu konuda yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Oyun linux vps ye kurulacaktır.
Half Life Server Hakkında
6
●656
- 08-08-2012, 03:20:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.normal cs kurar gibi kur. en son serveri kurarken
screen -A -m -d -S hl ./hlds_run game valve +ip xx.xx.xx.xx + sv_*** 1 +maxplayers 32+map crossfire
bu komutu yaz normalde valve yerinde cstrike yazar. valve yazdıgın zaman half-life olur. - 08-08-2012, 15:35:09Üyeliği durdurulduCs de kuramıyorum hocamFreeZe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2012, 15:50:41Üyeliği durdurulduPm gönderdim hocamGrayServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2012, 15:53:09Üyeliği durdurulduTabiyikide hocam serveri hazırlayınca herkezi çagıracagımYakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle