• 08-08-2012, 00:08:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar 3 saattir arıyorum ama half life server kurumu ile ilgili bilgi yok internette bana bu konuda yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

    Oyun linux vps ye kurulacaktır.
  • 08-08-2012, 03:20:36
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    normal cs kurar gibi kur. en son serveri kurarken

    screen -A -m -d -S hl ./hlds_run game valve +ip xx.xx.xx.xx + sv_*** 1 +maxplayers 32+map crossfire

    bu komutu yaz normalde valve yerinde cstrike yazar. valve yazdıgın zaman half-life olur.
  • 08-08-2012, 15:35:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    FreeZe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normal cs kurar gibi kur. en son serveri kurarken
    screen -A -m -d -S hl ./hlds_run game valve +ip xx.xx.xx.xx + sv_*** 1 +maxplayers 32+map crossfire
    bu komutu yaz normalde valve yerinde cstrike yazar. valve yazdıgın zaman half-life olur.
    Cs de kuramıyorum hocam
  • 09-08-2012, 15:29:28
    #4
    ulaşırsanız yardımcı olmak isterim.
  • 09-08-2012, 15:50:41
    #5
    Üyeliği durduruldu
    GrayServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ulaşırsanız yardımcı olmak isterim.
    Pm gönderdim hocam
  • 09-08-2012, 15:52:15
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Davet ederseniz oyuna geliriz hani ((:
  • 09-08-2012, 15:53:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Davet ederseniz oyuna geliriz hani ((:
    Tabiyikide hocam serveri hazırlayınca herkezi çagıracagım