normal cs kurar gibi kur. en son serveri kurarken

screen -A -m -d -S hl ./hlds_run game valve +ip xx.xx.xx.xx + sv_*** 1 +maxplayers 32+map crossfire

bu komutu yaz normalde valve yerinde cstrike yazar. valve yazdıgın zaman half-life olur.