Konu
Half Life Server Hakkında
08-08-2012, 15:35:09
#3
LabsData
Üyeliği durduruldu
FreeZe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
normal cs kurar gibi kur. en son serveri kurarken
screen -A -m -d -S hl ./hlds_run game
valve
+ip xx.xx.xx.xx + sv_*** 1 +maxplayers 32+map crossfire
bu komutu yaz normalde valve yerinde cstrike yazar. valve yazdıgın zaman half-life olur.
Cs de kuramıyorum hocam