• 10-12-2010, 15:09:23
    #1
    Arkadaşlar var mı aranızda dota oynarım bilirim diyen
  • 11-12-2010, 18:56:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    O ne usta
  • 11-12-2010, 20:11:10
    #3
    Warcraft III haritası bkz : google.com - dota
  • 11-12-2010, 20:58:05
    #4
    Wepla da oynardım 1 senedir felan girdiğim ettiğim yok. Buddha idi nick oyun halen kurulu ama
  • 12-12-2010, 09:26:59
    #5
    R10'dan bi takım çıksında oynayalım yahu
  • 12-12-2010, 09:37:49
    #6
    Üyeliği durduruldu
    MysqLv1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'dan bi takım çıksında oynayalım yahu
    Ozaman ben mustigile söyleyim oda forumdan LostHero bir kapışın onlar çok oynuyorlar sro yada mt2 diyorsan buyur gel 2sindede kapışalim.
  • 12-12-2010, 10:34:38
    #7
    FactorX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ozaman ben mustigile söyleyim oda forumdan LostHero bir kapışın onlar çok oynuyorlar sro yada mt2 diyorsan buyur gel 2sindede kapışalim.
    yok be usta onları oynamıyorum