Konu
Dota oynayanlar?
12-12-2010, 09:37:49
#6
FactorX
Üyeliği durduruldu
MysqLv1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10'dan bi takım çıksında oynayalım yahu
Ozaman ben mustigile söyleyim oda forumdan LostHero bir kapışın onlar çok oynuyorlar
sro yada mt2 diyorsan buyur gel
2sindede kapışalim.