MysqLv1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'dan bi takım çıksında oynayalım yahu
Ozaman ben mustigile söyleyim oda forumdan LostHero bir kapışın onlar çok oynuyorlar sro yada mt2 diyorsan buyur gel 2sindede kapışalim.