FactorX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ozaman ben mustigile söyleyim oda forumdan LostHero bir kapışın onlar çok oynuyorlar sro yada mt2 diyorsan buyur gel 2sindede kapışalim.
yok be usta onları oynamıyorum