• 04-05-2006, 15:51:23
    #10
    Üyeliği durduruldu
    bende bi arra 24 . evren vardı ama arkadaş vermişti oynamayı bilmiyodum
  • 27-05-2006, 03:10:00
    #11
    20. evrendeyim baya güçlüyüm korkun
  • 27-05-2006, 14:17:34
    #12
    Gold üye
    20 de guclumusun )))

    20 cı evrende 49 cuydum beni 7 bitirdi vurdu benı ama topardaldım 100cuyum suan

    the curse ıttıfagının yonetıcılerındenım 1 cı sıradayız
  • 27-05-2006, 14:20:48
    #13
    WoM
    Üyeliği durduruldu
    Bitefight dan başka bişe oynamam
  • 27-05-2006, 14:25:33
    #14
    Gold üye
    ve herkes ilk 100 de
  • 27-05-2006, 15:24:30
    #15
    Üyeliği durduruldu
    3. ewrendeyim...

    3. ewrende olan warsa pm atsın
  • 01-06-2006, 02:39:20
    #16
    beni de yazın listeye ben de 27. Evrendeyim, ayıptır sölemesi 6. sırada.
  • 01-06-2006, 02:47:02
    #17
    15.-17.-25. evrenlerde oynuyorum hepsinde ilk 1000 deyim
  • 01-06-2006, 12:00:45
    #18
    e4 ve 11de oynadım yaklaşık 1 sene

    e4 de 900k puanım vardı

    e11 de 400k

    e4 ü arkadaşa devrettim e11 i sattım

    3 ay geçti e28 de yine başladım