Konu
Ogame Oynayan ?
01-06-2006, 12:00:45
#18
^FB-DeViL^
e4 ve 11de oynadım yaklaşık 1 sene
e4 de 900k puanım vardı
e11 de 400k
e4 ü arkadaşa devrettim e11 i sattım
3 ay geçti e28 de yine başladım