• 25-08-2010, 18:31:05
    #1
    Merakla beklenen iki oyun serisinden Konami’nin PES 2011’i, Türkçe olarak oynanabilecek

    Dünya oyun endüstrisinin Japon devi Konami’nin her yıl çıkışı merakla beklenen Pro Evolution Soccer’ın (PES) ilk defa ‘Türkçe’ olacağı Konami Digital Entertainment GmbH tarafından duyuruldu. PES 2011’de oyunun yeni nesil versiyonları olan PlayStation 3, Xbox 360, PC-DVD formatlarında oyun içi metinler ilk kez Türkçe olarak hazırlandı. Serinin bu Türkçe versiyonu PlayStation 3, Xbox 360, PC-DVD formatlarında 7 Ekim’de hayranları ile buluşacak. Wii, PlayStation 2 ve PSP formatları için PES 2011’in ekim ayı içerisinde raflarda olması planlanıyor. Oyuncuların her bir pas ve şutun tam olarak gücünü ve yerini belirlemelerini sağlayan güç çubuğu, şut ve dayanıklılık göstergesi, yeni defans yapay zekâsı ile çalım ayarları gibi yeni özelliklerin bulunduğu PES 2011, Arjantinli yıldız Lionel Messi’yi oyunun kapağına konuk ederken, UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi öğelerinin yanı sıra Güney Amerika’nın en önemli turnuvalarından Copa Libertadores de oyunda bulunacak.
  • 25-08-2010, 18:36:17
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    vay eskiden bir hayaldi oyunu türkçe oynamak şimdi gerçek olmuş, hayırlı olsun
  • 25-08-2010, 18:37:18
    #3
    Artık yamayla falan uğraşmayacağız güzel haber
  • 25-08-2010, 18:38:06
    #4
    Merakla bekliyorum.
  • 25-08-2010, 19:31:17
    #5
    Spiker de Türkçe mi?
  • 25-08-2010, 19:48:19
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel bir haber, orijinalini almak farz oldu.
  • 25-08-2010, 19:49:28
    #7
    mustafa90 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Spiker de Türkçe mi?
    ) o kadar da değil, zaten türk spiker iyi yapıyor o işi bence, Tr'ye değer verip oyunu Türkçe yapmış olmaları yeter, Tr'de orijinal oyun alan az kişi var çünkü yapmasalar yapmazlar birşey diyemeyiz
  • 25-08-2010, 23:51:41
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Valla çok iyi olmş çok sevindim.. Tr'ye değer vermeleri gerçekten onurlandırdı beni
  • 25-08-2010, 23:54:31
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yaw oyun tr olsa ne olur once bizim ligimizi koysunlar sonrasinda orjinal aliriz.