mustafa90 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Spiker de Türkçe mi?
) o kadar da değil, zaten türk spiker iyi yapıyor o işi bence, Tr'ye değer verip oyunu Türkçe yapmış olmaları yeter, Tr'de orijinal oyun alan az kişi var çünkü yapmasalar yapmazlar birşey diyemeyiz