Konu
PES 2011 Türkleşti
25-08-2010, 19:49:28
#7
LincolnSamet
mustafa90 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Spiker de Türkçe mi?
) o kadar da değil, zaten türk spiker iyi yapıyor o işi bence, Tr'ye değer verip oyunu Türkçe yapmış olmaları yeter, Tr'de orijinal oyun alan az kişi var çünkü yapmasalar yapmazlar birşey diyemeyiz