• 25-08-2010, 23:55:05
    #10
    ağlamak geldi içimden Türkçeye Değer vermeye başladılar ya artık ölsemde gam yemem
  • 25-08-2010, 23:56:29
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ağlamak geldi içimden Türkçeye Değer vermeye başladılar ya artık ölsemde gam yemem
    Valla tr de oyunu orjinal alan kac kisi sayilabilirki yine bile iyi deger veriyorlar hocam
  • 25-08-2010, 23:58:31
    #12
    Para biriktirip orijinal almaya değecek bir gelişme bu.Tebrikler KONAMI
  • 25-08-2010, 23:59:52
    #13
    Aslında Türkiye'ye ve Türkler'e yönelik bir kaç şey daha yapsalar orjinal satışları artar.
  • 26-08-2010, 00:02:26
    #14
    Backlink Hizmetleri
    2012 için de Türkçe Spiker Ve Spor Toto Super Lig'i yapsalar iyi olur. Yine de bu da önemli bir gelişme. Dünyanın en çok satan oyunları arasında yer alan bir oyunda Türkçe seçeneği olması oldukça sevindirici
  • 27-08-2010, 16:42:04
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Orjinal ile ne alaka orjinal türkçeyse korsanda türkçe olur fakat bu konamiye saygısızlık olur
  • 27-08-2010, 16:46:22
    #16
    çıksında alalım bi an önce
  • 27-08-2010, 16:51:05
    #17
    sevindirici bir haber. fm 2011'de Türkçe olur inşallah.
  • 27-08-2010, 17:32:03
    #18
    capslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sevindirici bir haber. fm 2011'de Türkçe olur inşallah.
    fm 2011 de türkce dil destegi yok ne yazık ki hocam