PES 2011 Türkleşti
17
●1.032
- 25-08-2010, 23:55:05ağlamak geldi içimden Türkçeye Değer vermeye başladılar ya artık ölsemde gam yemem
- 25-08-2010, 23:56:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Valla tr de oyunu orjinal alan kac kisi sayilabilirki yine bile iyi deger veriyorlar hocamkasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2010, 00:02:262012 için de Türkçe Spiker Ve Spor Toto Super Lig'i yapsalar iyi olur. Yine de bu da önemli bir gelişme. Dünyanın en çok satan oyunları arasında yer alan bir oyunda Türkçe seçeneği olması oldukça sevindirici
- 27-08-2010, 17:32:03fm 2011 de türkce dil destegi yok ne yazık ki hocamcapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orjinal türkçeyse korsanda türkçe olur fakat bu konamiye saygısızlık olur